Dess и Alek Sandar заснеха клип в Берлин

Десислава прекара 3 дни в Берлин, за да заснеме видеото към последното си парче - дуета с Alek Sandar.
"Алекс осигури страхотен интернационален екип - режисьор - швед, гримьорка - испанка, дизайнерка - французойка, асистент-режисьор - аржентинец, модели от Украйна, Германия и Русия... Обгрижваха ни поне 20 човека, беше много мащабно и много организирано" - похвали се Dess.
Певицата смени няколко визии, доста нетипични за нея: "Дизайнерите имаха особено виждане за това как трябва да изглеждам. На мен самата ми беше странно, но различно и интересно."
Alek Sandar пък се превъплъщава в две роли - в началото е лошият герой, облечен в кожена броня, със силен, артистичен грим, който преследва Десислава, а накрая се превръща в съюзник на певицата. Преди броени дни амбициозният певец представи на пресконференция последното си видео "I adore you", което е снимано в Ню Йорк.

"Доволен съм от работата с Dess. Първо, парчето "It ain’t over" много ѝ пасна, и второ - тя се довери на екипа в Берлин, при условие, че ги вижда за първи път и доказа, че е истински професионалист. Уважаваше мнението на дизайнерите, слушаше напътствията на режисьора, снимахме в една изоставена сграда и беше адски студено, но тя нито веднъж не се оплака" - поласка певицата Alek Sandar.
Преди дни Dess се върна от Румъния, където бе единствената българка на престижните награди Media Music Awards. Певицата изпълни "Only one" и "I like" и не пропусна да благодари на публиката на румънски.
"Бях щастлива да бъда част от това събитие. Искаше ми се да изпея и "It ain’t over", но имах право само на две песни и реших, че най-подходящи ще са тези, саздадени за мен от румънския ми екип" - сподели Dess.

Няма коментари:

Публикуване на коментар