“Спри ме” - новият интригуващ проект на Галена

Преди броени дни Галена засне видеоклип към най-новата си песен, която носи заглавието “Спри ме”. За режисурата на новия си клип обичаната певица се довери на режисьора Жоро Манов и неговия екип.

Песента е гръцки кавър, по текст на Тина Денчева и аранжимент на Калин Димитров, но изпълнителката пресъздава песента по свой собствен начин. Галена засега пази всички подробности около сюжета на клипа в тайна, но все пак издава, че във видеото има доста персонажи.

Самата певица признава, че отдавна е искала да се превъплъти точно в тази роля, но каква е тя ще научим съвсем скоро. Видеоклипът към “Спри ме” е първият, който Галена снима, след официалната промоция на проекта “Аз”. Припомняме ви, че меломаните дадоха висока оценка на албума, като го удостоиха с две престижни награди.


През март “Аз” бе обявен за “Албум на годината” на Годишните награди на “Планета”, а след това последва отличие и от списание “Нов Фолк”. Феновете пък вече са нетърпеливи да чуят и видят първият от новите проекти на винаги различната Галена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар