Софи: С пеене ще се отблагодаря на всички

Софи: С пеене ще се отблагодаря на всички

След близо 3-часово шоу в зала 1 на НДК зрителите избраха Софи Маринова да представи България на тазгодишния песенен конкурс Евровизия, който ще се проведе в Баку.

Софи ще пее песента си "Love Unlimited" в Азербайджан на 24 май.
В челната тройка според зрителския вот се подреждат: Софи Маринова, Десислава /DESS/ и група New 5, а вотът на Академията постави на първо място група New 5, на второ Тодор Гаджалов и на трето Софи Маринова.

В грандиозното шоу, което БНТ организира, участваха и финалистите на 4 държави - конкуренти: Кипър, Дания, Малта и Франция, съответно - Иви Адаму, Солуна Самей, Кърт Калея и Ангун.

"Аз дълги години съм на сцена и се чудех защо плачат тези, които печелят. А сега и аз съм много развълнувана и ми омекнаха краката. Мисля, че спечелих хората, защото казвам на 12 езика "обичам те". Тази победа е най-големият ми успех досега и се гордея със себе си. С пеене ще се отблагодаря на всички, които са гласували за мен, ще ги поздравя с моята музика. Любовта е най-важното нещо, за това пея и аз - любов без граници" - сподели победителката в първото си интервю за БНТ от сцената на Евровизия.

Няма коментари:

Публикуване на коментар