Преслава засне фотосесия и реклама за новата колекция на модна къща "Junona"

Преслава засне специална фотосесия и реклама за новата колекция "пролет/лято 2012" на модна къща "Junona". Изпълнителката сменя осем тоалета, а за гримът и прическите отново се е доверила на Кирил Чалъков и Екатерина Делева. Сюжета на рекламата се развива в шивашко ателие, където трима шивачи шият тоалети за Преслава, а зад камерата е режисьора Ивайло Спасов. Фотосесията пък е заснета от фотографа Костадин Кръстев - Коко, с когото Преслава работи по последните си фотосесии.

Певицата работи от две години с дизайнерите на "Junona" и за нея са изработени много от тоалетите, с които сме я виждали. "Аз лично съм страшно доволна, защото винади успяваме да намерим както актуалното в момента, така и нещо, което да ми отива на мен самата. Като цяло не само аз съм очарована от тяхните тоалети, но и мнението на всички наши фенове пасва с моето." - споделя Преслава.

Припомняме ви, че Преслава беше рекламно лице на "Junona" и за сезона "есен/зима 2010", а през изминалата година заедно с Галена заснеха специална реклама и фотосесия за сезон "пролет/лято 2011".

Няма коментари:

Публикуване на коментар