Андреа пее на английски и на арабски в песента от Akcent

Андреа разкри подробности около проекта ѝ с румънската група Akcent. За сингъла, който съвсем скоро ще бъде представен, фолк звездата на "Пайнер" издава, че е на няколко езика. Изпълнителката съобщава, че премиерата на песента ще се състои в Мрежата.

"Най-новият ми проект за европейския пазар е ново парче, което е направено от Akcent. Много ми хареса парчето, което направиха за мен. В това парче пея хем на английски, хем на арабски. Може би ще запишем парчето и на още 1-2 езика, защото искаме да достигнем до различни пазари и да се хареса на повече хора по целия свят, което е моята цел. Надявам се да съм се справила добре, защото това е нова материя. Този проект би трябвало да излезе този месец в интернет, а през март да снимаме клип" - споделя Андреа.

Андреа обяви, че на Годишните награди на телевизия "Планета" ще излезе с чисто нова песен. Фолк звездата отново залага на парче от румънския хитмейкър Кости Йонита, с когото направи най-големите си хитове. Изненада за меломаните ще има и по отношение на сценичното представяне на сингъла, казва певицата.

"Реших, че след силния дует с Азис искам да представя самостоятелно парче. Ще представя песента по изненадващ начин, за да може феновете да не останат само с нова песен. Имаме концепция да бъде нещо нежно и семпло. Освен тази песен, от мен ще се чуе и още една песен, която не е за нашия пазар"- споделя тя и издава още: "Песента е бърза, игрива, купонджийска за дискотеките".

Няма коментари:

Публикуване на коментар