Галена: В новия си клип присъствам по интересен и различен начин

Галена е заснела клипа към парчето "Много ми отиваш" още през юни. Хитовата изпълнителка сподели в интервю, че отново се е доверила на Жоро Манов, с когото работи по актуалната си песен "Спри ме".
Припомняме, че точно този клип получи най-голямо одобрение от феновете на фолка и стана "Най-добър клип на второ тримесечие на 2012 година", а след това оглави класацията "Топ видеоклип на седмицата" в две поредни издания.
"Това е клипът, в който съм вложила най-много и емоция, и средства. Точно такива клипове заслужават да са на тези места, които заемат. Никога не съм хвалила сама нещата си, но в случаяq без да скромнича, похвалата е към целия екип и към режисьора, защото много добре е пресъздал това, което аз съм искала да кажа в клипа" - подчерта фолк звездата.
Лентата към "Много ми отиваш" ще представи Галена по коренно различен начин от предходния клип. "Снимах отново с Жоро Манов. Пак нещо различно. Надявам се, че ще се хареса. Интересното в новото видео е, че въобще не пея. Присъствам, но по друг начин. Клипът е изцяло имиджов, но в същото време аз не пея песента" - загатна за режисьорското решение изпълнителката.
Певицата не се ангажира с конкретна дата за промотирането на видеото, но заяви: "Както е тръгнало, може и да си позволя да пея песента по участия и без да съм дочакала да излезе  видеоклипът. Тази песен трябваше да излезе лятото, а лятото си отива. Искам да си спомням с тази песен за лятото".

Няма коментари:

Публикуване на коментар