Цветелина Янева говори за пръв път относно Андреа

Цветeлина Янева за пореден път заяви, че не желае името й да бъде заплитано в различни скандални ситуации с нейни колежки, които често се тиражират в медийте.

"На кой му е приятно името му да е забъркано в несъществуващи скандали? Аз искам да съм певица, а не медийна звезда. Не знам на кого да го обясня. Има хора, които мислят, че искам да съм постоянно в медиите. Напротив! Не съм отговорила на никой от тези, които ме нападат и пишат глупости. Радвам се за тях, че говорейки за мен, предизвикат интерес към себе си. Не искам да обиждам никого. Аз много ценя труда на хората, независимо какъв е той" - споделя изпълнителката на "Две черти".

По повод отказа на Андреа от участие в концерта на Планета HD заради колежка, която си платила, за да пее преди нея, в редица медии и форуми се появиха предположения кого точно визира тя и името на Янева бе намесено, наред с още няколко певици.

"На мен Андреа не ми е казала лично нищо, не съм имала конфликти с нея. След концерта разбрах, че има някакви спекулации. Най-добрият начин е Андреа да дойде и да ми каже лично нещата, ние сме големи хора. Ако тя има някакви проблеми, да не намесва изпълнители, с които да си „измива ръцете”. Аз общувам с продуцентите си и мисля, че и тя трябва да направи същото. Не съм собственик на фирмата и никой не ми е дал право да командвам там или да нареждам изпълнителите кой след кого да пее. Няма как да купя обичта на феновете. Надявам се тези спекулации да спрат" - обясни Цветелина.

На въпрос дали има конфликт с Джена, чието име също бе замесено в скандала, Янева коментира:

"Джена е човек, с който никога не съм имала проблем. С Андреа не се поздравяваме, не се поглеждаме, казвам го за първи път. Опитвах се да съм в добри отношения с нея. Преди две години й подадох ръка, а тя си обърна главата на другата страна. Дойде моментът да го кажа на феновете си, защото искам да знаят истината от мен, а не от разни съчинения и клевети. Това е първият и последен път, когато говоря за Андреа.

А за Джена ми е малко странна ситуацията, защото тя е от колежките, с които аз говоря и комуникирам. Много се надявам това, което е писано из медиите, да не са нейни думи.  Джена знае какъв позитивен човек съм. Тя е музикант и аз съм музикант. Страшно ме боли, че се получава така".

Няма коментари:

Публикуване на коментар