Галена: Винаги се цепя от вълната в нашите среди

Галена вече засне част от кадрите за своя предстоящ видеоклип, който е към проекта й с Кости. До промотирането на парчето има още време, но певицата издаде в аванс каква е подготвяната от нея музикална изненада за феновете.
"В момента подготвям нова песен, с която ще компенсирам липсата ми на концерта за 2-та годишнина на Планета HD в София. Песента е малко по-различна, на Кости е проектът - лятно парче с поп звучене. Няма да заложа много на лятната визия, тъй като в момента всички залагат на това, а аз винаги съм се стремяла да се цепя от вълната и теченията, които са модерни в нашите среди. Но пък подготвям нещо наистина много хубаво" - обясни тя.
Заради планувано семейно пътуване до Франция, фолк звездата на "Пайнер" пропусна големия концерт в София и изрази съжаление за това, че не е могла да представи актуалния си хит на голяма сцена. "Искаше ми се много да изпея "Спри ме", защото искам да чуя много тази песен на голяма сцена и искам да видя реакцията на хората. Беше ми много важно...но живот и здраве да е" - сподели изпълнителката.
Междувременно стана ясно, че "Спри ме" е една от трите най-добри песни за второ тримесечие на 2012, избрани от читателите на Signаl за годишното издание "Попфолк хит".

Няма коментари:

Публикуване на коментар