Андреа снима нов клип в началото на април

Андреа направи творческа равносметка пред своите фенове. Изпълнителката заяви: "Смятам, че успях да сбъдна доста от мечтите си, но много от тях предстоят".


Актуалната фолк певица обясни още: "Всяка една моя колежка има своя начин да владее публиката. Истината е, че не бих искала да съм на никое друго място, освен на своето. За мен е важно, че успях да направя интернационални песни и че те се слушат в много държави. Това ми връща прекрасни спомени за началото на на работата ни с Кости и клиповете, които направихме, защото това ни прави новатори".

След успешните колаборации, Андреа насочва вниманието си към повече солови песни, с които ще радва публиката си през тази година. "Направихме достатъчно дуети с Кости, а като се замисля доста и с мои колеги. Иска ми се да се съсредоточа върху самостоятелни проекти. Искам да направим нещо различно с екипа, с който работя".

Изпълнителката не крие удовлетвореността си от силната фенска подкрепа, която има и се обръща към всички свои почитатели: "За мен е най-важно, че вие - моите почитатели, ме подкрепихте. Показахте, че на Балканите ние сме много единни и силни. Относно клиповете... достатачно е да видя гледаемостта им в световния видео портал. За мен това е голямо мерило и награда, която всеки изпълнител в целия свят би искал да притежава".

Новият сингъл на Андреа скоро ще бъде факт: "В началото на април предстои заснемането му. Надявам се до края на месеца да е готов" - написа тя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар