Цветелина: Който направи промоция като на Галена, ще загуби

Цветелина Янева постави най-висока оценка на колежката си Галена, която е съумяла да представи музикалния си албум "Аз" на световно ниво, отчита изпълнителката на "Мога пак".

"Много ми хареса начина, по който Галена представи албума си. На световно ниво, според мен. И това трябва да бъде оценено. Такова нещо в никакъв случай не бих направила, защото вече е направено. Signal.bg Няма смисъл аз да го правя или някой друг колега. Който го направи, само ще загуби. Няма да спечели както Галена" - анализира Цветелина.

Янева не спира да работи по новите си парчета, които ще бъдат включени в предстоящия ѝ албум.

"Имаме много идеи, много нахвърляни неща, но какво ще стане октомври, не знам. Определено ще има много нови парчета, които никой няма да е чувал" - подсказва тя.

"Сега започнах да работя с Тина Денчева и се надявам с нея да се сработя по същия начин, както и с Мариета Ангелова, и Росен Димитров. Хубаво е да експериментираш. Трябва да се доверяваш на хората и да им даваш шанс да се развиват" - подчертава певицата.

Феновете отдавна очакват появата на новото CD на актуалната изпълнителка, чието излизане бе отлагано на няколко пъти.

"Сигурно ще оставим излизането на новия ми албум за октомври. Може би е хубаво, че така станаха нещата, защото сега ще имам много нови идеи и мога да мисля. Има много композитори, които работят за мен. Мислехме да си направя един подарък за през май, за рождения ден, но решихме да го оставим за октомври" - обясни тя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар