Емануела: Това видео е провокативно и за мен

Вчера Емануела засне видеото към вече очаквания от феновете сингъл "Пак скандал". С 4 смели визии, които ще шокират меломаните и ще предизвикат буря от коментари, блесва звездата на Ара Мюзик, а скандалното този път е съвсем умишлено търсен ефект и с конкретно послание.

"Не знаех, че ще се получи така. Това е провокативно и за мен. Сигурна съм, че ще има толкова негативни коментари, но аз съм се подготвила вече"- сподели тя.

Изпълнителката представи перфектно превъплъщенията, под зоркия поглед на Августина Маркова - Тути. Още щом чула песента, топ стилистката решила на какво да заложи, за да предизвика интереса на зрителите.

Екипът на Folkmusic TV присъства на снимките, които бяха в столично студио и проследи част от заснемането на видеото.

Няма коментари:

Публикуване на коментар