Алисия: Нещата с песента на английски приключиха

В края на октомври в Интернет изтече англоезична песен на Алисия. Феновете бяха щедри на похвали и комплименти към певицата за нетрадиционния ѝ сингъл, който разбрахме е по музика и аранжимент на Оцко и текст на Рой Хил. По-късно стана ясно, че именно това парче е гласено за участие в конкурса за избор на българската песен в "Евровизия". Преждевременното му пускане в Мрежата обаче осуети плановете на Алисия и продуцентите ѝ.


"За съжаление това, което се случи с английската песен дотам ще си остане. Много дълго време се правеше музиката, много дълго време се правеше аранжиментът, много време избирахме текста - да е подходящ и лесен за изпяване. Най-накрая всичко беше ок, до момента, в който песента не изтече в Интернет. Аз страшно зле се почувствах от този факт, защото бях подготвила песента за отделни проекти, но това беше един опит от моя страна, за да разбера как ще ме приемат хората в един друг стил музика и те много харесаха тази песен. Вие всъщност първи я пуснахте и като видях мнението на хората си казах, че всяко зло е за добро" - споделя певицата пред камерата на Folkmusic.

Алисия е категорична, че макар и доста харесвана от феновете, тази песен няма да бъде реализирана подобаващо. "Аз не искам да се отричам от попфолка, защото това е моята музика в крайна сметка. Аз съм в този жанр. Няма да снимам клип или телевизионна версия. Имахме проблеми с композитора, но не искам да уточнявам, просто много неща се случиха откакто изтече самата песен и нещата приключват дотам. Надявам се да имам късмета да намеря още по-добра песен и да я реализирам по максимално най-добрия начин, така че хората да я харесат още повече от тази" - обяснява Алисия пред Folkmusic.

Няма коментари:

Публикуване на коментар