Галена: На 4 декември видео албумът ще види бял свят

"На 4 декември видео албумът ще види бял свят" - казва Галена и продължава:

"Първоначално исках албумът да се казва по друг начин, но тъй като това заглавие вече беше използвано, реших да не създавам напрежение и да избера някакво друго име, което всъщност обобщава целия проект, а не да избера една от песните, която със сигурност няма да събере в едно всички тези песни. Мечтала съм да си имам песен "Аз", да имам албум "Аз". Моят темперамент, моята лудост, ако мога да го нарека, всичко, което мога да направя аз!"


Галена поясни, че забавянето на проекта е помогнало за това, всичко да бъде изпипано до последния детайл.

"Всеки един ден намирах по някоя грешка. Имаше много корекции, дори и по песните. Аз записах песента с Кристо през май месец, а преди месец я презаписах и съм много доволна. За първи път си позволявам да се изява като поп изпълнител. Когато правиш нещо, не може да го правиш с лека ръка, особено изпълнител на моето ниво. Не мога да си го позволя, а и феновете не го заслужават. Не съм пренебрегнала нито една песен и точно за това реших да представя албума по този начин - с видеоклипове" - споделя Галена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар