Мария с проект "13", пуска го за рождения си ден

Мария е в трескава подготовка на нов албум, промоцията на който ще бъде на 13-ти януари, когато е и рожденият ден на звездата. Проектът ще носи името "13", а числото е емблематично за красавицата, която преди няколко месеца си направи и татуировка с фаталната цифра.


"Промоцията на новите ми песни ще бъде поднесена по един изключително различен и екстравагантен начин. Остава ми да запиша още една песен. В албума ще има общо 10 парчета, като сред тях няма нито едно на български композитор. Надявам се всяка една от новите песни да се сдобие с подобаващ видеоклип"- допълва Мария.

Песните за новия музикален албум на Мария са дело на едни от най-добрите автори на музика от Гърция, Румъния и Македония, съобщи тя. Певицата не скри вълнението си от предстоящото събитие - премиерата на CD-то ѝ "13", обявена за 13 януари 2012 година, когато ще отпразнува и 30-тия си рожден ден.

Мария не е издавала албум от 2006 година, но през това време не спирала да радва феновете си с нови сингли, някои от които успяха да се наредят сред актуалните хитове.

Изпълнителката споделя, че упоритостта и перфекционизмът са ѝ помогнали да развива кариерата си. "Аз съм максималист и изключително мотивиран човек. За мен няма събота или неделя, няма спане два часа. Ставам и започвам да работя, безпокоя всички от екипа. Не обичам да ме лъжат и да ме мотаят, като се каже десет дена това е. Нищо не ме задоволява, нямам таван" - разказа тя.

Относно новия си приятел и причината за раздялата им със съпруга ѝ, Мария каза: "Аз не съм приключила отношенията си с Митко заради друг мъж. Ние сме разделени преди много време, седем месеца не сме заедно. С мъжа, който е до мен, сме заедно от скоро. Причината за раздялата е комплексна, нещата се променят, емоциите ескалират. Няма как да върнеш и чувства, и емоции. Не знам, нещо се случи, някъде се разминахме. Аз съм безумно влюбена в момента. На рождения ми ден съм решила да му направя премиера, ако сме още заедно" - шегува се Мария.

Фолк певицата краси тoзи месец корицата на "Mr. Big", а за фотосесията си за изданието, тя казва: "Много съм щастлива и доволна от фотосесията, която направих. Смятам, че се получиха супер красиви и интересни кадри".

Няма коментари:

Публикуване на коментар